воскресенье, 10 мая 2020 г.

12.05

Читання

Веселе слово. С. 133 виконати завдання в кінці твору П. Глазового «ЯК сергійко вчив Клоуна Бобу складати вірші»

Математика

Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. С. 121 завдання 1,2,3, 5 – усно, завдання 4 – письмово.

Українська мова

Розвиток зв’язного мовлення. «Розповідаю за кадрами мультфільму». Виконати завдання в зошиті «Малюю словом»

 

13.05

Я досліджую світ

Виконати задання на с. 52  у зошиті.

Математика

Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення числа 3. С. 122 – 123 завдання 1, 2, 3, 4, 5 – усно, завдання 6, 7, 8 – письмово.

Інформатика

Виконати завдання на с. 62-63 у зошиті.

Дизайн і технології

Виконати аплікацію  «Королівський замок»

 

14.05

Я досліджую світ

Виконати задання на с. 53 у зошиті.

Математика

Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці та різницеве порівняння. С. 124 завдання 1, 3 – усно, завдання 2 – письмово. С. 125 завдання 1, 2, 3 – усно,

завдання 4 – письмово.

Читання

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки» . Виразно читати вірш, виконати завдання в кінці твору.

Українська мова

Діагностична робота. Завдання отримаєте в день виконання роботи.

Мистецтво

Прослухати композицію А. Олєйнікової “We can fly” за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rbzuesSeDmQ

 

15.05

Я досліджую світ

Виконати завдання с. 54 у зошиті.

Читання

Як здійснити прію. М. Сингаївський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». С.135-136 прочитати, дати відповіді на запитання.

Українська мова.

Повторюємо вивчене. С. 139 впр. 1, 4, 5, 6, 7 – усно, впр. 2, 3 – письмово.


Комментариев нет:

Отправить комментарий