воскресенье, 24 мая 2020 г.

25. 05

Мистецтво

Завдання Барвика. Отримаєте в день виконання.

Математика

Розвязуємо складені задачі на кратне порівняння. Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. С. 133 задання 1, 2, 3 (1), 4, 5 – усно, завдання 3 (2) – письмово. С.134 завдання 1 – 6 – усно.

Читання

Робота з дитячою книгою.  Читати казки українських письменників.

 

26.05

Читання

Читати українські народні казки.

Математика

Досліджуємо таблицю множення числа 8 та числа 9; таблицю ділення на 8, на 9. С. 136 завдання 1 – 5 – усно, завдання 6 письмово.

Українська мова

Закріплюю вивчне про речення, текст. Завдання отримаєте в день виконання.

 

27.05

Я досліджую світ

Міні-проект «Традиції нашої родини»

Математика

Діагностична робота. Завдання отримаєте в день виконання.

Інформатика

Підбиваємо підсумки. «Мої спогади про 2 клас»

Дизайн і технології

 Виготовлення колажу «Мої спогади про 2 клас»

 

28.05

Я досліджую світ

Міні-проект «Традиції нашої родини»

Математика

Аналіз діагностичної роботи.

Читання

Читати казки письменників світу.

Українська мова

Розвиток зв’язного мовлення. «Мрію про канікули». Написати текст (4-5 речень) про канікули своєї мрії.

Мистецтво

Намалювати малюнок «Літо! Канікули!»

29.05

Я досліджую світ

Презентація проекту проекту «Традиції нашої родини»

Читання

Літературна вікторина «Казки народів світу.

Українська мова.

Закріплюю знання про частини мови. Завдання отримаєте додатково, в день виконання роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий